FANDOM

Завдання батька (англ. Father's Task) ― основний квест Dragon Age: Початок в передісторії знатної людини. Пролог почнеться для вас з повідомлення, що ваш батько і ваш старший брат відправляються до табіру королівських військ разом зі своїми загонами, щоб підтримати Кайлана в прийдешній битві з породженнями темряви. Вас знайомлять з Сірим Вартом Дунканом, який прибув у замок, щоб підібрати нових рекрутів – його увагу привернув колишній зброєносець вашого батька сер Ґілмор.

Дункан помітить, що ви також були б прекрасним кандидатом, але ваш батько зустріне цю ідею погано й Дункан не стане наполягати. У цій же розмові вам представлять ерла Гоу – вчорашнього соратника вашого батька і його васала.

Після закінчення розмови вас відправлять з дорученням до вашого старшого брата Фергюса.

Прийняття та проходження Редагувати

Щоб виконати завдання, необхідно відправитися до кімнати Фергюса, в південно-східній частині замку, де треба поговорити з ним.

Примітки Редагувати

  • Не поспішайте його шукати – коли ви увійдете до кімнати Фергюса, це автоматично просуне вас далі по сюжетній лінії, позбавивши можливості заробити трохи додаткового досвіду чи закінчити побічні квести.
  • Завдання «Капості в коморі» має бути завершено до зустрічі з Фергюсом. Якщо ви раніше спробує відправитися туди, мати героя зупиняє вас, стверджуючи, що ви спочатку повинні розібратися з мабарі.
  • Завдання «Мила Йона / Милий Даррен» не можуть бути отримані, якщо місія вже завершена.

Підсумки Редагувати

Нагорода: 750 XP