FANDOM

Мила Йона / Милий Даррен (англ. Sweet Iona / Sweet Dairren) ― побічний квест Dragon Age: Початок в передісторії знатної людини. Гравець має можливість спокусити сина леді Ландри, або її служницю Йону. Зверніть увагу, що обидва персонажа відкриті для інтимного зв'язку з героєм будь-якої статті. Квест закінчується смертю обраного коханця, який загине від стріли солдата Гоу під час квесту «-05-0005Зрада Гоу».

Прийняття та проходження Редагувати

При розмові з матір'ю Варта, Елеанорою, вона познайомить вас зі своїми гостями. Якщо хочете, можете потім навідатися до бібліотеки замку, де ви зможете пофліртувати з служницею Йоною чи сином леді Ландри, Дарреном.

  • Щоб запропонувати Даррену або Йоні «ближче познайомитися» у спальні головного героя, в розмові з ними потрібно обрати не менше двох варіантів флірту.
  • До спальні можна запросити тільки одного персонажа. Якщо в журналі з'явиться завдання, яке пов'язано з конкретним персонажем, надалі можливий флірт з іншим, проте, він відмовиться зустрітися вночі.

Підсумки Редагувати

Нагорода: 100 XP

Даррен або Йона приєднаються до головного героя вночі. Вона/він прокинуться від сильного гавкіту мабарі, після вона/він встають і відкривають двері, щоб перевірити причину гавкіту, вона/він будуть миттєво вбиті людьми Ерла Гоу. Врятувати її/його немає можливості.

У цей момент квест буде завершено.

Помилки Редагувати

Баґ Помилка! Після виконання завдання в журналі може з'явитися помилковий запис, натяк на те, що Йона відмовилася від зустрічі з головним героєм.