FANDOM

Сюжет Редагувати

Персонаж гравця (з Dragon Age: Origins або створений заново) стає командором ордена Сірих вартів, під протекторат якого віддано ерлство Амарантайн, колишнє володіння убитого під час подій Dragon Age: Origins Рендон Хоу. Гравець прибуває на фортецю — Вежу Пильнування. Породження темряви, незважаючи на загибель Архідемона, не припинили свої напади на людей. Вони лише розділилися на два ворогуючих клани. Стражі отримують інформацію про появу індивідуально розумних породжень тьми і починають розслідувати справу.

Виявляється, що серед породжень темряви якимось чином з'явилася унікальна істота, яка сама себе називає Архітектор. Він прагне вивести свою расу з-під контролю Стародавніх Богів, подарувавши їм свободу. Одне з його створінь, матка породжень темряви на прізвисько Мати, повстало проти Архітектора, так як не впоралася з визволенням та збожеволіла. Гравцеві належить захистити свої володіння від навал орд Матері і вирішити питання з Архітектором. Сюжет неявно ділиться на три частини: 1. Відбити Вежу Пильнування у породжень темряви. На цьому етапі до гравця можуть приєднатися Огрен і Андерс.

2. Відвідати три основні локації (ліс Вендінг, гномів тейг і Чорні болота) і вирішити там проблеми. На цьому етапі до гравця можуть приєднатися всі інші супутники: по одному з кожної згаданої локації (Веланна, Сігрун і Справедливість спо і Натаніель Хоу в Башті Пильнування. Також герой побуває в головному місті провінції, перевірить підвали своєї фортеці і переживе спробу замаху. Він може укріпити фортецю і озброїти солдатів.

3. Війна з породженнями темряви. Необхідно вибрати, що захищати — місто чи свою фортецю. Потім герой вирушає у лігво Матері для її знищення, незадовго до зустрічі з нею можна поборотися і з Архітектором, або почути його доводи.